duminică, 23 august 2009

pentru ca...


imi doresc sa fie o zi cu zambete calde,imbratisari interminabile,rasete,muzica buna si oameni ce se simt bine.dar cel mai important e sa fii tu fericit..
azi e ziua ta,dar tin sa te anunt ca am sa simt nevoia sa ma ascund in suvitele tale castanii si am sa le las sa'mi gadile palmele...ca am sa ma uit la si in tine...azi mai mult ca oricand,te vreau zambitor si bine...

...pentru momente frumoase si bucati de rasarit de iunie...pentru ursuleti de plus...pentru un tort de ciocolata...pentru dimineti petrecute la magazin in muzica buna si videoclipuri amuzante ...pentru fugit de acasa la ora 2 dimineata...pentru morala facuta de tine la telefon...pentru beep-uri "de ajuns in regula acasa" si griji...pentru tine...pentru mine...pentru ce a fost...pentru ce si cat este...pentru ce va fi...pentru ca te iubesc.


Vama- 17 ani
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu