joi, 13 august 2009

Atat.


Noapte cu dorinte multe...cu momente retraite si cateva stele cazatoare care sa iti fie martore la primul "imi doresc sa..."-spus cu voce tare.Dimineata cu lacrimi amare...cu vant salbatic ce misca asternuturile si sentiment neplacut de singuratate.Ai lasat in urma ta-un gol infinit,care probabil va putea fi umplut candva,dar niciodata in intregime. Acum...acum nu pot accepta ideea unui intrus in sufletul meu.prefer de o mie de ori golul intunecat si nemarginit decat prezenta unui necunoscut.Ma urasc,nu pentru ce am facut...ci pentru ce am ajuns sa simt.Ma urasc nu pentru inceput,ci pentru sfarsit.

Stii...stii ce'mi doresc?sa fii fericit.atat.sa iti gasesti fericirea.iar daca ce faci tu acum ,reprezinta razbunarea indirecta pentru o dragoste neimpartasita...ei bine,faci cea mai mare greseala...imi doresc sa nu fii constient de cate inimi ranesti.sa fii nebun si lipsit de logica.sa fii "neatent".sper sa nu fii tiranul pe care luni l'am vazut in tine...ciudat,dar eu inca mai sper...






















...si oricat de mult incerc ,inca nu pot adauga culoare desenelor mele...timpul imi va umezi pensula si tot el va vindeca...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu