luni, 24 august 2009

24.


Am ezitat mult sa scriu crezand ca povestind ce s'a intamplat in acest sfarsit de saptamana ,momentele isi vor pierde din magie..dar nu.Un weekend cu zile pline..cu surprize planificate...cu dileme...si multe idei frumoase...cu discutii despre animale de casa si intamplari hazlii.
O noapte de vineri spre sambata cu vant placut si un soare ce disparea printre blocuri,m'a linistit.i'am zambit si mi'am dorit sa fie bine.sa uite pentru cateva ore de el.si impreuna ,am sperat pana in ultimul moment ca o sa apara iar ziua lui va deveni brusc,ziua lor.nu am avut ocazia sa'i cant La multi ani sarbatoritului ,nici sa'l imbratisez in primele momente ale optispe' anilor proaspat impliniti-o voce ce urla in difuzor La multi ani!!! la cateva secunde dupa miezul noptii.atat am putut sa'i ofer.
Iar noaptea aceia a fost a nebuniilor...a fugitului de'acasa inapoi la petrecere.a plimbarilor printr'un oras pustiu,tulburat doar de cativa muncitori...
...noapte cu zambete,rasete,muzica,topaiala,fum,foarte mult fum...calm,discutii,filmulet amuzante,amintiri...

Duminica?duminica...zi petrecuta jumatate pe fuga,in care pentru mai bine de trei ore in lista mea de apeluri aparea un singur nume...zi cu telefoane multe,intalniri scurte si "femei isterice".cu drumuri aparent interminabile...dar rezultatul, a fost exact cel pe care mi'l doream.ai fost surprins.ai zambit.te'ai bucurat.m'ai imbratisat si am tremurat...mi'a spus multumesc in cel mai adorabil mod posibil si ti'am zambit...
...La multi ani!!!...
un gratar,o melodie cunoscuta,un tort dulce si bun,cum demult n'am mai mancat,un joc de ping-pong,niste oameni frumosi si care tin la tin,un telefon inca sunand,un aparat de fotografiat,un varf de nas plin de ciocolata,niste ochii verzi somnorosi,un "tu"zambitor si bine...un "tu",zic eu,fericit...
-De ce?
-Pentru ca...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu